Csomagok és árak

Praxys modulok
Praxys
Alap Nyilvántartó
(Tartsa naprakészen nyilvántartásait)
15 480 Ft/évMegrendelés
Praxys
Plusz CRM
(Átfogó, áttekinthető ügyfélkezelés)
35 880 Ft/évMegrendelés
Praxys
Pro Menedzser
(Hatékony nyomon követhető folyamat és feladatkezelés)
59 990 Ft/évMegrendelés
Ügy létrehozás
Ügy létrehozás
Részletes megtekintés
Részletes megtekintés
Ügy szerkesztés
Ügy szerkesztés
Ügy listázás (szűrő)
Ügy listázás (szűrő)
Ügy alatt dokumentum feltöltés (20 GB)
Ügy alatt dokumentum feltöltés (20 GB)
Egyszerű kontakt létrehozás*
Egyszerű kontaktlétrehozás*
Kontaktok személyes adatainak kezelése
Kontaktok személyes adatainak kezelése
Automata nyilvántartás vezetés és exportálás (takarnet, biztonsági dokumentumok, ügy- ügyfél, letét, hitelesített aláírások, módosított dokumentumok)
Automata nyilvántartásvezetés és exportálás (takarnet, biztonsági dokumentumok, ügy, ügyfél, letét, hitelesített aláírások, módosított dokumentumok)
Többszintű jogosultság kezelés
Többszintű jogosultságkezelés
Kontakt kezelés: (dokumentum rögzítés + 30GB /összesen 50 GB/)
Kontaktkezelés: dokumentum rögzítés + 30 GB (összesen 50 GB)
Kontakt adatlap kontakt menüpont (kontakt alapú ügyáttekintés, címkézés, kontakt kapcsolatok kialakítása)
Kontakt adatlap, kontakt menüpont (kontakt alapú ügyáttekintés, címkézés, kontakt kapcsolatok kialakítása)
Naptár funkció események kezelése
Naptár funkció események kezelése
Tevékenység napló
Tevékenységnapló
Egyedi Dokumentum kezelés + 50GB tárhely (össz.: 100GB)
Egyedi dokumentum kezelés + 50 GB tárhely (összesen: 100 GB)
Feladat kiosztás
Feladatkiosztás
Költséges Teljesítések rögzítése exportálhatósága
Költséges teljesítések rögzítése, exportálhatósága
Sablon kezelés
Sablonkezelés
Stopper óra
Stopperóra
Kirendelt védői díj kalkulátor
Kirendelt védőidíj-kalkulátor
Korlátlan adatexport
Korlátlan adatexport

15 480 Ft/év

Demó – Próbálja ki!

Megrendelés

35 880 Ft/év

Demó – Próbálja ki!

Megrendelés

59 990 Ft/év

Demó – Próbálja ki!

Megrendelés

Jogosultságok

  • Vezető ügyvéd: A vezető ügyvéd minden rögzített információra, adatra rálát és szerkesztheti azokat. Ő tudja módosítani a kollégák adatlapján a hozzáférési jogosultságokat.
  • Csoportvezető ügyvéd: A csoportvezető ügyvéd a hozzárendelt ügyvéd(ek) által rögzített ügyeket és az azokhoz tartozó teljesítéseket, költségeket látja, illetve szerkesztheti. Ez alapján alakulnak a rendelkezésre álló információk a szoftver kezdőoldalán.
  • Ügyvéd: Az ügyvéd csak a saját maga által rögzített adatokat látja és szerkesztheti.
  • Asszisztens: Az asszisztens hozzárendelhető a korábban felsorolt jogosultsággal bíró felhasználók bármelyikéhez, így ennek függvényében alakul betekintési és szerkesztési jogosultsága. Ez azt jelenti, hogy a megfelelő jogosultság által kínált betekintési és szerkesztési jogosultsággal bír, így ha vezető ügyvédhez rendeljük, akkor az iroda minden ügyét láthatja és szerkesztheti. Az ő esetében fontos megemlíteni, hogy a saját neve alatt nem futhat ügy és teljesítést sem lehet hozzárendelni.

Az ügyekre való rálátást a beállítások alatt felül lehet írni, abban az esetben mindenki lát minden ügyet.

Az ügyek betekintési és szerkesztési jogát egyedileg is lehet kezelni.

*Egyszerű kontaktkezelés:

  • A felhasználó „egyszerű” kontaktot hozhat létre ügyhöz, ügyfélfiókot nem.
  • A kontaktoknak csak az alap adatait személyes adatait, címeit és igazolvány adatait viheti fel a rendszerbe.
  • Nem kezelhet kontakthoz tartozó dokumentumokat.
  • A kontaktot csak ügyön keresztül tekintheti meg, a kontakthoz rendelt ügyeket kontaktonként nem látja.
  • Nem rendelhet a kontakthoz címkéket.
  • Nem rendelhet a kontakthoz kapcsolódó kontaktokat.